Mêl Seren
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lacoste is out of fashion

Siirry alas

Lacoste is out of fashion Empty Lacoste is out of fashion

Viesti  nica Ti Huhti 10, 2012 11:02 pm

Jesse

Väsytti niin perkeleesti. Olin herännyt ennen viittä, tehnyt aamutallin Mel Serenissä, lähtenyt Järnbyyn ratsastamaan Pöljän ja liikuttamaan nican hevoset ja tullut sitten takaisin Mel Sereniin, jossa minua odotti iso kasa hevosia vailla liikuttajaa.
Nyt satuloin Sepiä ja olin jo ratsastanut Tollon. Vertin ratsastaisin myöhemmällä, jos kerkeäisin.
Olin laittamassa Sepille suitsia, kun tallin ovi kävi. Kuuntelin tarkkaavaisesti käytävältä kuuluvia askeleita. Vilkaisin käytävälle.
Suvi pysähtyi nähdessään minut. Tytön silmät olivat punaiset, itkemisen jäljiltä ja tämä tuntui vieläkin nieleskelevän itkuaan. Suvi kääntyi ympäri nopeasti ja lähti satulahuoneeseen. Kiskaisin nopeasti Sepiltä suitset pois ja lähdin tytön perään.

Tyttö oli kadonnut vanhan tallin satulahuoneen kautta toimistoon. Toinen istui sohvalla ja luki lehteä.
Astelin lähemmäs.
"Suvi?" kysyin hiljaa. Hän ei liikahtanut. Kiersin sohvan toiselle puolelle ja katsahdin tyttöön. Tämä oli vetänyt hiuksiaan kasvojensa peitoksi. Kuulin silti satunnaisia niiskauksia.
Yritin kiskaista lehteä tytön käsistä, mutta Suvi kiskaisi sen takaisin. Odotin hetken ja istahdin sitten tytön viereen. Suvi liikahti kauemmas.
"No, mikä riivaa?" kysyin. Suvi laski lehden ja vilkaisi minua paheksuvasti.
"Vittu sä oot sika." tyttö sihahti.
"Mitä?"
"Mee pois." Suvi käski, mutta en liikahtanutkaan.
"Mee pois! Häivy!" tyttö sähähti. En liikahtanut edelleenkään. Katsoin vain tyttöä, joka kuivasi silmiään hihaansa. Odotin hetken ja kosketin sitten Suvin olkpäätä.
"JESSE! JESSE NYT TÄNNE HETI! SEPI JUOKSEE PIHALLA!" kuulin nican äänen tallin puolelta.
"Voi vittu." äänähdin ja juoksin ulos. Tyler oli houkuttelemassa Sepiä luokseen kaurasankon avulla, mutta hevonen ei ollut kiinnostunut rapisevasta ruuasta. Se ryntäili ympäriinsä.
"Etsä laittanu ovea kiinni?" nica ärähti.
"Sori." totesin. Mitä muutakaan olisin voinut sanoa. Olin lähtenyt Suvin perään niin ajatuksissani, että olin unohtanut laittaa Sepin karsinanoven kiinni.

Jahtasimme hevosta varmaan puolen tunnin ajan, kunnes se saatiin ahdistettua ansaan aitausten väliin. nica otti hevosen ja vei sen talliin. Tyler mulkaisi minua paheksuvasti. Menin nican perässä talliin ja sain komennuksen purkaa Sepiltä varusteet ja lähteä taluttamaan sitä maneesiin. Nyökkäsin ja aloin hommiin, kun nica lähti toiseen talliin jatkamaan omia hommiaan.
Otin Sepiltä satulan pois ja jätin sen käytävällä olevaan satulatelineeseen. Kiskoin hevoselta suojat pois ja nekin jäivät käytävälle. Lähdin hevosen kanssa maneesiin. Sen kaula oli hikinen juoksemisesta.

Taluttelin Sepiä ympäri maneesia, kunnes yhdellä kierroksella huomasin Suvin istuvan katsomossa. Pysähdyin katsomon kohdalle. Suvi näytti taas itseltään. Tyttö oli kerennyt kerätä itsensä sinä aikana, kun olimme jahdanneet hevosta.
"Parempi fiilis?" kysäisin.
"Heti parempi, kun sä saat haukut." tyttö sanoi, mutta hymyili. Vitsi, tiesin sen.
"Joo, kiitti." hymähdin.
"Jesse.. sori kun mä huusin sulle. En tarkottanu sitä silleen.."
"Ei mitään. En mä ottanu itteeni."
"Ethän sä ikinä."
"En." hymähdin taas, jatkoin matkaani Sepin kanssa.
"Kimi ei oo enää kuvioissa." kuulin Suvin sanovan, kun olin hieman kauempana. En kuitenkaan kääntynyt, enkä reagoinut tytön sanoihin millään tavalla. Vaikka oikeasti olisin voinut vaikka hyppiä ilmaan. Olisin voinut mennä halaamaan Suvia juuri sillä sekunnilla ja antaa Sepin tehdä toisen puolen tunnin treenin tallin pihalla. Olin niin onnellinen, ettei minun tarvinnut kestää alaikäistä lacostepojua enää hetkeäkään.
nica
nica
Admin

Viestien lukumäärä : 606
Join date : 04.11.2009

http://seren.foorumini.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa